DOLAR 32.24 ₺
EURO 35.27 ₺
STERLIN 41.36 ₺
ALTIN 2,506.11 ₺
BTC 66,204.29 $
ETH 3,068.56 $
BİST 10,643.58

Malatya MASKİ Genel Müdürlüğü, Yeni Whatsapp Dijital Asistan Hattını Hizmete Açtı

YaşamYerelMalatya 20
Yayınlama: 12 Mart 2024 Salı 11:01 Kaynak: İGF Haber Ajansı Editör: Tansel Balcı

Malatya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, vatandaşların arızalarını, önerilerini, şikayetlerini ve taleplerini haftanın 7 günü 24 saat bildirebilecekleri 0 532 469 95 44 numaralı Whatsapp Dijital Asistan Hattı'nı kurdu. Bu yeni iletişim kanalı sayesinde hızlı ve etkin hizmet sunulacak.

Malatya MASKİ Genel Müdürlüğü, Yeni Whatsapp Dijital Asistan Hattını Hizmete Açtı

Malatya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, 0 532 469 95 44numaralı WhatsappDijital Asistan Hattı’nı kurdu.

MALATYA (İGFA) -  MASKİ Genel Müdürlüğü, Malatya Büyükşehir Belediye Başkanı Selahattin Gürkan’ın önderliğinde vatandaş odaklı hizmetleri bir bir hayata geçirmeye devam ediyor.

Özellikle teknolojiden yararlanılarak yeni hizmetleri hayata geçiren MASKİ Genel Müdürlüğü, vatandaşların arıza, öneri, şikayet ve taleplerini haftanın 7 günü 24 saat bildirme imkanı sağlayacak olan ve Alo 185 Çağrı Merkezi’ne destek olması amacıyla, ‘Whatsapp Dijital Asistan Hattı’nı kurdu.

Konu ile ilgi bilgiler veren MASKİ Genel Müdürü Mehmet Mert, amaçlarının teknolojiyi kullanarak vatandaşın hayatını kolaylaştıracak yeni uygulamaları hayata geçirmek olduğunu söyledi. Mert, “Vatandaşlarımızla kurulan bu yeni iletişim köprüsü ile hızlı ve etkin hizmet sunmayı amaçlıyoruz. ‘Whatsapp Dijital Asistan Hattı’nın da Alo 185 Çağrı Merkezimiz gibi 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet verecek.Uygulama ile fatura bilgileri sorgulama, arıza bildirimi, su kesintisi, talep ve istekler, abone güncelleme, şikayet kaydı oluşturma, icra işlemleri sorgulamasıyapılabilecek. Bu yeni uygulamamız vatandaşlarımıza hayırlı olsun” dedi.

İlk Yorumu Sen Yaz
code
akülü vidalama